wikidarman

ساخت وبلاگ

ارتودنسی دندان یکی از موثر ترین روش درمان و اصلاح ناهنجاری های دهان و فک به شمار می رود که علاوه بر افزایش اعتماد به نفس فرد، سبب می شود تا سیستم گوارش بهتر عمل کرده و از پوسیدگی دندان ها جلوگیری می کند. از این رو انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی بسیار حائز اهمیت می باشد. ممکن است برای شما نیز سوال باشد که یک متخصص ارتودنسی ماهر دارای چه خصوصیاتی می باشد، یکی از مهم ترین ویژگی یک متخصص ارتودنسی ماهر، داشتن مهارت های ارتباطی خوب با مراجعه کننده می باشد.

به طوری که متخصص ارتودنسی موظف است در ابتدا تمامیه فرایند درمان و هزینه آن را به طور صادقانه به بیمار خود اعلام کند تا فرایند و پروسه درمان هرچه سریع تر آغاز شود. در ادامه مطلب قرار است در مورد ویژگی های مهم یک متخصص ارتودنسی ماهر و بهترین روش کاشت مو را مورد بررسی قرار دهیم.

متخصص ارتودنسی کیست؟

به طور کاملا ساده متخصص ارتودنسی فردی است که با سالها تجربه در حوزه دندانپزشکی عمومی، یک دوره 4 ساله را برای مطالعه دقیق محل قرار گیری دندان و فک سپری کرده و به متخصص ارتودنسی تبدیل شده است. دکتر ارتودنسی می تواند با تکیه بر مهارت و دانش خود برای درمان انواع ناهنجاری های فک و دهان اقدام کند. ممکن است بر این باور باشید که ارتودنسی دندان ضروری نیست و فرایند درمان آن هزینه بر است، اما در عین حال اگر روند درمانی ارتودنسی را به سنین بالا موکول کنید، قطعا هزینه و فرایند درمانی آن طولانی تر خواهد بود و برای درمان پوسیدگی دندان ها به علت قرار گرفتن نادرست باید به طور مداوم به دندانپزشک مراجعه کنید. بنابراین اگر متوجه دندان های نامرتب خود شده اید، بهتر است در همان سنین پایین یک متخصص ارتودنسی ماهر را انتخاب کرده و فرایند درمان را هرچه سریع تر آغاز کنید.

از مهمترین ویژگی متخصص ارتودنسی می توان به مواردی همچون توجه به جزئیات، خلاقیت، مهارت های ارتباطی، قابل اعتماد بودن و داشتن علاقه به کار اشاره داشت.

بهترین روش کاشت مو چیست؟

بهترین روش کاشت مو

همان طور که ممکن است بدانید کاشت مو به روش های متعددی انجام می شود و تفاوت این روش ها برداشت فولیکول ها و گرافت های مو است. اما نحوه کاشت همه روش ها یکسان می باشد. به عبارتی دیگر وقتی در مورد بهترین روش کاشت مو صحبت می کنیم، منظورمان بهترین روش برداشت گرافت مو است. اما اگر بخواهیم به بهترین روش کاشت مو اشاره ای داشته باشیم باید به روش SUT و DHI اشاره داشته باشیم.

کاشت مو به روش DHI بدون بریدگی و درد انجام می شود. به همین دلیل این روش بهترین روش کاشت مو محسوب می شود. در این روش به گونه ای اعمال می شود که فولیکول های مو به صورت جداگانه  و تا جایی که ممکن است برداشته می شود. در حقیقت طبیعی ترین و موفق ترین نتایج را در کاشت مو به روش DHI مشاهده خواهید کرد.

جمع بندی

رسانه پزشکی ویکی درمان https://wikidarman.com/ با چندین دهه فعالیت در حوزه پزشکی، زنان و زایمان، تناسب اندام و زیبایی در حال حاضر یکی از بهترین رسانه پزشکی ایران به شمار می رود که شما با مراجعه به سایت ویکی درمان می توانید مطالعه مطالب آموزنده در حوزه های ذکر شده، اطلاعات مفیدی را کسب کنید. 

wikidarman...
ما را در سایت wikidarman دنبال می کنید

برچسب : متخصص ارتودنسی ,بهترین روش کاشت مو, نویسنده : wikidarman wikidarman بازدید : 131 تاريخ : سه شنبه 18 مرداد 1401 ساعت: 13:41